بازدید: 2232 بازدید

در این پست به معرفی اکشن تبدیل عکس به نقاشی دیجیتال می پردازیم. در سایت طرح فارسی برای تصاویر پوستر ویژه انتخابات برخی مواقع از این پلاگین استفاده شده است که امروزه کاربرد بسیار بالایی در این نوع پوستر ها دارد.

مطمئنا شما نیز به موارد بسیاری برخورد کردید که تصاویر افراد به شکل بسیار زیبایی تبدیل به نقاشی رنگ روغن یا دیجیتال شده است. بنده خودم به شخصه خیلی دنبال این نوع اکشن گشتم که در عین سادگی بهترین نتیجه دلخواه رو داشته باشه و بعد از کلی آزمون و خطا و امتحان اکشن های بسیار به این اکشن رسیدم.
شما هم بعد از دانلود و استفاده از اون پی به سادگی استفاده و صد البته کارایی بسیار بالای اون خواهید برد. برای راحتی استفاده از این اکشن فایل ویدئویی نحوه عملکرد آن در ادامه همین پست ارائه شده و برای نتیجه دقیق لطفا حتما موارد زیر روی رعایت بفرمایید:
۱- تصویر مورد استفاده حتما در مد رنگ RGB و ۸bit باشد.
۲- تصویر حتما به صورت Flat شده و Background باشد.
به همین سادگی با انتخاب تصویر و وارد کردن اکشن مورد نظر و اجرای اون به نتیجه دلخواه خواهید رسید. تمامی این نکته ها در فیلم آموزشی قابل رویت هست .
نکته: در فیلم ارائه شده بنده از تصویر یک کپی ایجاد کردم و با ایجاد ماسک و hidden کردن اون اکشن رو اجرا کردم. این مورد برای این استفاده شده که در آخر کار براحتی تصویر رو از بکگراند انتخاب و جدا کنم تا راحت تر استفاده شود. این کار برای عملکرد اکشن کاملا بی تاثیر هست و نیازی به انجام اون مراحل نیست.

در حال بارگذاری رسانه ...

مطالعه بیشتر

دانلود اکشن تبدیل تصویر به نقاشی دیجیتال