rقوانین طرح فارسی

قوانین و مقررات طرح فارسی:

۱- کلیه فعالیت های طرح فارسی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات طرح فارسی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت طرح فارسی به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

۲ – کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها متعلق به “طرح فارسی” بوده و کپی، انتقال و فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های سایت و نشر آن به هر طریقی(در فرمت های مختلف مانند ایندیزاین، افترافکت و  … )ممنوع است.

۳- استفاده فایل های سایت تماما و یا بخش از آنها ؛ در طراحی به قصد چاپ و اخذ هزینه طراحی از مشتری بابت فایل طراحی شده بلامانع است.

۴- خرید فایل از “طرح فارسی” به آدرس www.tarhfarsi.ir هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت چاپ در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند)

۵- در برخی موارد از شماره تماس ها ، نام ها ، لوگوها و مشخصات شرکتهای مختلف در طرحها استفاده شده است که به دلیل نزدیک بودن طرح ها به طرح های تجاری، لحاظ گردیده اند. البته در بسیاری موارد سعی شده مشخصات غیر حقیقی درج گردد با این وجود اگر درموردی شخص صاحب امتیاز(با ارائه سند) اعتراضی نسبت به این مورد دارد لطفا در بخش تماس با ما درج نماید تا نسبت به تغییر مشخصات در طرح مورد نظر اقدم شود.

۶- لیک دانلود طرحهای خریداری شده به ایمیل افراد ارسال می گردد لذا برای افرادی که ثبت نام می نمایند علاوه بر ایمیل در قسمت دانلود های من لینک دانلود فعال می باشد بنابراین در صورت نیاز مجدد به لینک ها حتما عضو سایت گردیده و سپس خرید خود را انجام دهید تا فهرست فایلهای شما قابل دسترس باشد. در غیر این صورت تنها راه دسترسی شما به فایل خریداری شده ایمیل درج شده در بخش مشخصات خریدار می باشد.